Hoe vaak lees je het niet in een nieuwsbrief of op de social media: Met trots presenteren wij onze nieuwe website, inclusief de bijbehorende link naar de homepage natuurlijk. En als je website er weerfris en fruitig uitziet is er alle reden om trots te zijn. Vaak heb je diep in de buidel getast voor het beste resultaat.

Alleen een momentopname

Als we de nieuwe website als moderne showroom zien, wachten tot bezoekers onze nieuwe dure “web-ruimte” komen bezoeken. En het bericht dat deze net nieuw of vernieuwd is zal zeker tot een hoger bezoekers aantal leiden. Vergelijk het maar met de fysieke opening van een nieuw pand: Er zijn altijd wel geïnteresseerden die een gebakje komen eten of het glas komen heffen.

Maar wat gebeurt er daarna? Al snel blijkt dat de nieuwe opening vergeten is en de bezoekersaantallen teruglopen. Wat moet je doen om nieuwe bezoekers te krijgen? Wat moet je doen om jouw propositie duidelijk te maken?

Actueel blijven door steeds nieuwe content

Een moderne website wordt echt dynamisch, als je er regelmatig nieuws op plaatst. Door eenvoudig een bericht toe te voegen en een foto, kun je jouw nieuws onder de aandacht brengen. De praktijk leert echter dat ondernemers zo in beslag worden genomen door hun kerntaken, dat ze er niet aan toe komen om bijvoorbeeld minimaal 4x per jaar iets nieuws te plaatsen. Dat hoeft geen probleem te zijn, wanneer je je abonneert op een van de abonnementen van Vivic Media. Als jij zorgt voor de foto en het project of product waarover het nieuws gaat, zorgen wij dat het netjes op je website terechtkomt. We kunnen hier flexibel mee omgaan: Jij kan zelf een paar artikelen schrijven en als je er niet uitkomt, kunnen wij het voor je aanvullen.

Chat openen
1
Chat!
of scan de code
Vivic Media Helpdesk
[NL] Hallo, mag ik, terwijl je wacht, alvast je naam, e-mail en het onderwerp van het bericht?
{ENG] Hello, please, let me have your name, e-mail and topic of this message, while you are waiting.